V: Zijn alle producten echt van hout?

A: Alle producten zijn van echt hout. Dit hout is verkregen uit duurzame bosbouw of van afvalhout. Voor de afwerking van het hout wordt in de meeste gevallen natuurlijke olie gebruikt. Hout is een natuurproduct. Hout is een natuurproduct, elk product is daardoor uniek. Het product dat u besteld kan dus afwijken van de foto's op onze website.

 

V: Hoe zwaar zijn jullie producten?

A: Wij gebruiken stevige duurzame houtsoorten. Toch zul u zich verbazen hoe licht onze producten eigenlijk zijn. Dit lage gewicht gaat echter niet ten kosten van de stevigheid van het design. Bij de specificatie van elk artikel staat het gewicht vermeld.

 

V: Gaat hout niet kapot?

A: Omdat hout een natuurproduct is dient u wel op een verstandige manier met uw aankoop om te gaan. Haal uw hoes bijvoorbeeld niet te vaak van uw telefoon of tablet/iPad en leg uw houten producten niet in het water. Ze zijn waterbestendig, niet waterproof. Kijk ook uit met de zon. Natuurlijk kan uw product tegen de zon maar ook hier geld, niet aaneengelsoten uren/dagen.  Indien u specifieke vragen heeft over uw product neem dan contact op met de klantenservice van Hoentjen Creatie.

 

V: Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

A: Wij versturen binnen 24 uur na ontvangst van uw opdracht (op werkdagen) je bestelling. Na verzending sturen wij u direct een e-mail met een track en trace nummer zodat je het pakket kunt volgen. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 a 2 werkdagen.

 

V: Hoe kan ik betalen?
A: U kunt met Ideal, Maestro, Visacard, Mastercard, Bancontact, Giropay, Paypal en Bankoverschrijving betalen. De afhandeling van je betaling wordt verzorgd door Sisow. Dit garandeert een snelle en veilige betaling. Wij rekenen geen extra kosten voor het betalen met bijvoorbeeld een creditcard.

 

V: Zijn alle producten op voorraad?

A: Alle "gadget" producten die Hoentjen Creatie aanbiedt op haar website zijn normaal gesproken op voorraad. In een enkel geval kan het toch voorkomen dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is. Het product wordt dan nog wel op de website getoond maar kan niet worden toegevoegd aan het winkelmandje of is te bestellen op basis van nabestelling. U kunt contact opnemen met de klantenservice van Hoentjen Creatie voor de actuele levertijd. De "Kunst objecten", meubels, ed. zijn daar in tegen unieke producten van enkele oplage.   

 

V: Hoe wordt de verzending verzorgd?

A: Verzending (op eigen risico) wordt verzorgd via Post NL. In principe versturen wij standaard, tenzij u anders wenst. Wij houden de tarieven van Post NL aan. De prijs voor franco is voor 1 pakket. Bij meerdere pakketten geldt het franco bedrag vermenigvuldigd met het aantal van de pakketten of verzendmethode eenheden.